Eveeet kazazede olarak bugün bu ertesi gün Hapını kullanmak zorunda kaldım. Olaydan 16 saat sonra aldım. Bebeğim 9 aylık ve emziriyorum. Tabii emzirmeyi de kestim. Şimdi bu durumu yaşayan arkadaşlarım;
1) siz kaç saat sonra ilacı almıştınız? İşe yaradı mı?
2) emzirmeye ne kadar ara verdiniz?
3) emzirdikten sonra bebekte herhangi
bir yan etki gördünüz mü?
4) ilaç sonrası adet döngünüzde değişik oldu mu? Erken Regl ya da Regl gecikmesi gibi?
5) ah bu erkekler… ve yazık biz kadınlara.