Blueedreamssx nazlimom_ ben 1 aylıkken vermiştim ilk başlarda tutmuyordu zorlandım şuan ise uyuduğu zamanlarda alıyor normal şartlarda almıyor
Motattisemuittur nazlimom_ bence ver geceleri ben 4 ay 9 günlük kızım vermediğime bin pişmanım denemediği. Kalmadı ama yok almadı artık onun emziği benim 😔
barlassmoom nazlimom_ ben verdim doktor ve hemşireler bi dövmedi.. ilk 1 ay asla verilmezmiş. tokluk hissi yaratırmış ve bu da sarılığa sebep olurmuş.
birkizbirerkekannesii nazlimom_ hastanede yanıma almıştım tutmadı 1 aylık oldu hala tutmuyo çabalıyorum ama yok diliyle itiyo 😩
yusufmertmom nazlimom_ ilk günden beri veriyorum almıyor, her bebek tutmuyor zaten. Uyuyca zaman ver genelde
Esen3535 nazlimom_ hastaneden geldiğimde 2.gun verdim tuttu baktınız sizin emme reddi var hemen emzigi bırakırsnız
Momolmayolunda nazlimom_ bende ilk başta vermeyi denedim kabul etmedi 5.ayına girdiği gün denemek için verdim emziği o şekilde tuttu şuan 8 aylık hâlâ emzik kullanıyoruz.
BuseBlt nazlimom_ ben hastanede yanıma almistim o gece verdik zaten çok fazla tutamadı 3 buçuk aylık hala da öyle uykuya geçerken iyi oluyor şimdi
Tweetyy nazlimom_ 15 gunlukken verdim. Bebeginiz memeye düşkünse verin degilse ilk 1 ay onermiyorlar. Oğlum 24 saat memede durduğu için red falan yaşamadık