oglumuz01 hayır 38 i geçene kadar vermeyin vücut savaşıyormuş ateş kötü bir şey değil 38 üstünde ateş düşürücü verilir. Fitil ya da o tarz şeyler kullanmayın popodan itelenen hiçbir şeyi.. adı bile istismar olarak geçiyor bebek ama o da insan kendinize yapılmasını istemediğiniz bir şeyi bebeğe de yapmayın. Bunlar çok yanlış. Sirkeli su çok yanlış. 2 yaşındaki bebeğine viks sürüp sabah yanında ölü bulan kadın var. Hiçkimseyi beni de dinlemeyin. Çok araştıran bir anne olarak söylüyorum doktorunuzla irtibata geçin. Burdaki tüm annelerin amacı çocuklarımızın iyiliği lütfen kimse yanlış anlamasın