dolunay_6 Bir tek ben mi yaşıyorum uygulamada mı sıkıntı var ? Yorum yaparken çok hızlı gidiyorsun yazıyor ama 10 kere yazdığımı paylaşıyor ben bir kere tıklayıp bıraktığım halde 🤷🏻♀️
Maryyy Sorun varmis uygulamada duzeltilecekmis bende actim bugun post admin oyle dedi. Yorum yapin yollayin olmadi desede oluyo tekrar tekrar basmayin