Rabia51 54 gün önce doğum yaptın kanamalarım hâlâ bitmedi kızlar benim gibi olan var mı ya da ne olabilecegini bilen var mi
Rumeysa28 Rabia51 normal doğum yaptım 13 gün kan geldi sonra kesildi 39 günde başlayıp 57 güne kadar devam etti… Normal olabilir ha çokda endişe edersen doktoruna sor
glsma06 Rabia51 kontrole gitmeniz gerekirdi 40 cikinca aslinda gitseniz daha iyi olur en azindan onlem alinir neden bugune kadar beklediniz maazallah bir sey olmasin
Rabia51 Neslihan-55 normal doğum oldu kanamam da belli olmuyor azalıyor bitecek galiba diyorum bi anda geri artıyor
Rabia51 glsma06 geçer diye bekledim bi de bi yerde kanamaların 40-50 gün sürebileceğini okumuştum 50 günü de geçince korkmaya başladım artik
Rabia51 Yasemin38 dün sağlık ocağına gittim aile hekimi de dedi kanaman için hastaneye bi git diye kan ilacını da tekrar kullanmam için verdi
Rabia51 Neslihan-55 kadın doğuma randevu bulamadigim için pazartesi günü acile gitmeyi düşünüyorum bakarlar demi