Oğlum 14 aylık. Yaşından beri yürüyor. Ayakabbı alacağım, tam kış bitimi diye almak istemedim artık havalar güzelleşti. Bolca yürürüz. Sizce ne marka ve nasıl almalıyım? Vicco ya bakıyorum sandalet olarak var spor ayakkabı yada cadual tarzda var bana bir akıl verin lütfen