Color Kbrgnca Ebeveyn kontrollü bisiklet bence. Kendisi sürebilecek konuma geldiğinde ise scooter. 👌🏻
Laden Kbrgnca henüz daha küçük bence scooter için. Bende kızım 1 yaşında yoktu hatırladığım kadarıyla. O zaman şu pandalı bisikletlerden almıştım. 3 yaşında hala kullanıyoruz. Kesinlikle tavsiye ederim🌺
Kbrgnca Laden oturaklılar 1 yaştan itibaren de kullanılıyormuş . Ben de sanırım bisiklet alacağım. Pandalı model normal bisiklet oluyor muydu?