ZeynepEslem Merhaba hanımlar. Güzel saç düzleştiren dereceli önerdiğiniz saç düzleştiricisi var mı? Yeniden almayı düşünüyorum fikir olsun. 🙈💆🏻♀️💇🏻♀️💁🏻♀️
Lokumum05 ZeynepEslem babyliss ionic wet&dry 235 derece benim kullandigim 225 de falan kullaniyorum memnunum.
ebrupoyraz ZeynepEslem kıaförlerin kullandığı bir marka var astra bende hem düzleştiricisi hem maşası var şiddetle tavsiye ederim
ZeynepEslem Neslihansr yaseminnduru Janss Lokumum05 serencakarli aimra ebrupoyraz Defne_123 Hacerr7 Hanımlar hepinizin önerilerinize tek tek bakacağım çok teşekkür ederim🙈♥️
yaseminnduru Janss kesinlikle süper bi düzleştirici kuzenimin kıvır kıvır saçlarını bile düm düz yaptı. Normal saçları da hızlıca düzleştiriyor.
Lokumum05 Defne_123 aynen cok guzel cnm bende arada kullaniyorum herzaman gozum kesmiyo valla sacim bayagi uzun ugrastiriyo😁
serencakarli ZeynepEslem remington keratin düzletirici 230 derece saçım çok çok kıvırcık ben 20 dk sa düzleştiriyorm diğer düzleştirici ler 1 saat de düzleştiriyor
Janss yaseminnduru Saçlarımı alüminyum folyoyla kıvırcık yapacağım diye plakasını kavlatmıştım 🤦🏼♀️ Hala içimde yaradır 🤯 Sizinle de paylaşmak istedim 😂
alisanindunyasi ZeynepEslem kesinlikle babyliss ben 15 yıldır kullanıyorum defalarca yere düştü elektrikte açık unutmama rağmen hiçbişey olmadı sapasağlam taş gibi
alisanindunyasi ZeynepEslem ZeynepEslem kesinlikle babyliss ben 15 yıldır kullanıyorum defalarca yere düştü elektrikte açık unutmama rağmen hiçbişey olmadı sapasağlam taş gibi