Hanımlar bebeğim 4,5 aylık sürekli emzirmeye çalısıyorum olmadı sağıp veriyorum mama da veriyorum ama bu beni çok yıprattı sürekli artırmaya çalışıyorum sütümü. 6 aydan sonra anne sütü hala olmazsa olmaz mı? Bunu şunun için soruyorum sanki sütüm artması gerekirken azalıyor gibi çok çağresiz kaldım ve çok yoruldum artık.