Eminerd benim kızım da aynısıydı hatta uykuya daha rahat geciyor mama alınca ama karnını iyice doyuruyorum cok hırçın zor oluyor uyutmak ama uğraşıyorum işte. 1 haftadır bıraktı hergün aynı saatte yediriyorum uyutuyorum 4 ana 1 ara öğün şeklinde besliyorum . Mama vermezsem uyumaz sanırdım hep ama bir şekilde uyuyor