Kızlar 4 ay 11 günlüğüz 3 gün önce sünnet olduk aslında okadar da dikkat ediyoruz ama 1 2 defa ağlama krizinde sırtı terliyken sakinleşmesi için balkona çıkardı eşim oan acısımı var ağrısı mı sünnet yerine mi bişey oldu diye evham ederken yelek giydirmek bile aklıma gelmedi öksürüğü var balgamlı ( doktorumuz daha önce balgamın alerji den kaynaklı olduğunu söylemişti) 2 hafta önce kontrolde ama şimdi balgama öksürük eklendi birde 2 gündür uyandığı zaman gözü sarı çapakla uyanıyor anne sütü almıyor hiç sadece mama tabi huzursuz ve mutsuz hiç ateşi olmadı ama napcamı bilmiyorum serum fizyolojik dışında onu nasıl rahatlatabilirim çözüm bulamazsam pazartesi doktorumuza gideceğiz artık