Merhaba hanimlar doktorumuza sordum da henuz cevap alamadim oglumun gobeginde hafif bi cikintilik var acaba fitik olabilirmi agladiginda falan bayagi cikmis oluyor ne yapmak lazim bilgisi olan vardir belki bide cok kusuyor kusmasi ondan kaynakli olabilir mi