MKemalinAnnesi Bebeğim 6 ay 8 günlük şimdiye kadar 0-6 damaklıklı emzik kullandık emziğini değiştireceğim aynısına devam mı etmeliyim yoksa 6 aydan sonrakine mi geçmelimiyim sizler emziği nasıl tercih ediyorsunuz ?