Dilaylaa Karadut özü kullanıyorum onuda Eylül öztürkün markasından alıyorum doğal ve gerçekten çok güzel bir tadı var meyve suyu yapıyoruz genelde bende içiyorum 😅
Utkucan Dilaylaa yaa evet tadı güzelmiş bizde başlayalım kaç aylık bebeğiniz 13 aylık oğlum tam bağışıklığı da desteklensin istiyorum