Kizlar kızlar.
Bu ek gıda postlarndan bıktınız biliyorum🤭 ama aramada arattgmda çokta bise bulamadm hep yeni baslayacaklar için corbalar var etsiz tavyksuz fln
. Bebegm 7 ay olcak1 haftaya. 4. Ayda başlamıştım ek gıdaya. 2 haftadrda doktor tavuga, kıymaya ve balığa başlatmıştı. Ama bulamiyorumki ne yapsam diye. Her gün de ayni seyleri yapmak istemiyorum.
Hele bana bi corba tarifi verin size zahmet ya🤪
Thank you simdideeenn🌺