Kızlar ucuk değil ilk defa alt ve üst dudağımın birleştiği yer yara oldu onuda sürdüğüm cildimi kurutan bi kreme bağlıyorum dudak çevresine sürülmüyor çünkü. Krem sürüyorum dudak balmları yara iyilestirici krem ama bi türlü geçmedi ucugumu bile 3 günde iyileştiriyordum ama bu nasıl bşr sey kuruyor agzımı açamıyorum actıgımda yine aynı kusur döngü var mi öneriniz ☹️