Merhaba anneler ilk bebeğim tecrübesizim ve birazda pinpirikli 2.5 aylık kızım var ateşi sürekli 36.9 37 37.1 böyle çıkıyor alnından ölçüyorum ateşimi varmı yokmu anlamıyorum carpol vermek te istemiyorum 45 günlükken bronşiolit geçirmiştik o yüzden çok pinpirkliyğm ateşi varmı sizzce yardımcı olurmusunuz