2 buçuk aylık kızım var bu havalarda evde nasıl giydirmeliyim? Çok terliyo kombimiz en düşükte yanıyo ama evimiz sabahtan akşama kadar güneş alıyo ben bile askılıyla terliyorum kısa kollu zıbın giydirsem üşütür mü acaba ? Tecrübeli anneler fikrinizi bi alıyım dedim