Cigdemss Maraleflin kaç olmalı diye bir şey yokki doğum kilosuna göre ilk 6 ayda doğum kilosunun 2 karına yaklaşması normaldirX
Kikiriki Nscaslan34 masallah bizde önde gidiyoruzz baya doktorunuz bişi dedi mii anne sütü yse bişi demiyorlar ama biz mama kullanıyoruz
Nscaslan34 Kikiriki sadece anne sütü idik suan 5.5aylik isr başladım pazartesi günü ama sagiyorum ben isteyken annem bakiyor 2 kez anne sütü veriyor buzluktan çıkarıp bir yada 2 kez de sma mama başladık çünkü sürekli sagamam 2 kere zor sagiyorum😄