Gamzeck2 Bebeğim 8 aylık geçen ay alttan 2 diş çıkarmıştı. Şimdi üstten diş çıkarmasını beklerken yine alttan diş çıkardı. Yani altta üç dişimiz oldu. Diş çıkarma sırası karıştı. Bir sorun olur mu acaba ?
Darknes1002 Sorun olmaz bence benimde kızım öyle çıkarmıştı hatta alttan 3. Dişi bütün azıları çıktıktan sonra çıktı çok karışık bi düzende çıkardı şuan 19 aylık hepsini tamamladı son 2. Azılar kaldı sadece