Bahar47 Kizalr bebegimde sarılık başlangıcı var . 1 saatte bir emzirmem lazım ama ne yaparsam yapayım bebeğim uyanmiyor her yolu denedim . Ben de biberon ile sutumu veriyorum ne yazık ki :(( sizce sütüm bu şekilde yaparsam kurur mu ?
Omerinannesi34 Bahar47 benimde aynı sorunum vardı. Sağıp, biberonla vermek zorunda kaldım. Çabuk attı sarılığı çok şükür. Meme de alıyor artık. Avent yenidoğan biberon kullandım.
Buklem Benim bebeğim de sarılık oldu ve çok uyuyordu bende aynı şekilde sağıp biberonla verdim şuan 45 günlük ve hala biberonu bırakamıyoruz. Emiyor ama çok az 5 dakika maksimum, bana da öyle diyorlar sütün kurur gelmez diyorlar umarım öyle olmaz