Arkadaşlar selam. Kızım 4 aylık, doğduğundan beri sleepy kullanıyorum. Genelde natural kullanıyoruz ama indirimde bulup extra aldım geçenlerde 3 no kullanıyoruz. Her defasında mı sızdırır yemin ederim bıktım. Paketin bitmesini bekliyorum bir daha asla dedim. Her altını açtığımda üst baş değişiyoruz. Eşim yine sleepy extra almış indirimde diye iade edip molfix almayı düşünüyorum. Molfix kullananlar memnun musunuz? (Mavi paket)