1Oguzunannesi Bebeğim çok kötü pişik oldu hametan kullanıyodum kantaron sürüyodum devamlı ama olmadı ne yaptıysam dahada ilerledi
Annesininkuzusu_ 1Oguzunannesi bende geçenlerde aynı duruma düştüm çareyi bulana kadar pişik yayıldı ve kanayacak duruma geldi son çareyi lavanta yağında buldum ve baya etkiyle akşam kulandım sabaha baya baya fark vardı ikici gün yarı yarıya azalmıştı
Hsniye7 1Oguzunannesi herseyi kullandım yogurta kdar yptom fydasi olmadi.sudocrem krem cok cok iyi gldi mutlaka al.herkeso dinledim hersey yptim.bu krem goturdu cok kotuydu kam akacak derecedeydi dene canm