Arlsny kanguru benin elim ayağım kızımda cok kullandim suan ikizlerimde kullaniyorum 5 aylik ama 9 kilodan sonrası çok yorucu oluyor kizim 11 kilo hala arada markete giderken sırtıma.aliyorjm ama eve gelince pert😁 yani zaten nasip olur inşallah bir iki ay sonra yurume aşamaları başlayınca kucağınızi bırakacak surekli peşinde gezmeye başlayacaksınız 2-3 ay icin değer mi bilemedim. bide yaz geliyor cok terletiyor çocukta durmuyor bu sefer