22 aylık kızım kakasını söylemeye başladı. Kaka diyo bakıyorum yok 5 dakika sonra yapmış oluyo. Bezini çekiştirip duruyo çıkartmak istiyo. Lazımlık aldık ama oturtmak mümkün değil ağlıyo oturunca. Daha hazır değil mi acaba? Napmam gerekiyor kafam allak bullak oldu iyice 😏