Ikicocukbiranne ilk gebeliğim de 16+6da %80 kıza benziyor demişti sonra detaylıya gidince erkek olduğunu gördük 22+6 şimdi 2.ye hamileyim bunda da 15+2de kesin kız dedi detaylı ultrasonda bacak arası kapalı göstermiyor ama kız dedi dr 31+2de bacak arası hâlâ kapalı görmeden net bişe diyemem dedi Adana’da başka bi dr haftaya kendi druma gidecem bakalım ne dicek 😂
Guligul gösterirse net öğrenirsin