Söz sahibi olamaz,bu ne cürret falan hayır yani tamam izin vermeyin birdaha falan diyebilirsiniz de bu kadar abartmaniz çok itici ve komik duruyor. Yorumdaki abartanlara diyorum. Sanki kadın evinde hüküm sürmüş,sanki hakaret etmiş. Kendi aklınca iyi birşey yapmaya çalışmış . İnsanları anlamıyorum hemen bir saldırma modu hemen celallenmeler falan yeni nesil gümbür gümbür gelecek bizim yüzümüzden bize saygısızca davranacaklar,her şeyde ne bu cürret! Falan diye bizi azarlayacaklar neden mi ? İşte bir kadının iki kaşık su vermesine bu şekilde tepki verdiğimiz için 😊✋