Alperinannesiii Kızlar geçen sene martta dogum yaptım 2 dikişlik ufak Bi kesi atılmıştı ama o 2 dikiş bana zulm oldu dogurayım ama kesmesinler istiyorum 2 dogumu kesilmeden yapan var mı
bebii Alperinannesiii yumuşamışsındır o ilk bebegindeki gibi dar degilsindir her zaman 2. dogum daha rahattır korkma 1. dogumumda hastahaneyi ayaga kaldırmıştım kabus gibiydi. 2.sinde hem sancılarımı çok bilinçli karşıladım hemde nefesi güzel bir şekilde aldım cok sancım oldu ama olayın farkında olmak ve ona göre davramak çok önemli konumuzun dışında ama genede söylemek istedim
bebii ilkinde kesi attılar 15 dikişim vardı doğuramıyordum çünkü 2. sinde çok rahat bir dogum yaptım çok şükür lüp die çıktı ama biraz yırtıldım hissetmedim tabi 2,3 dikiş atıldı
Alperinannesiii bebii kız ben ilkte hastahaneye git dogur toplam 1 saat anca sürdü çok kolaydı ya hiç bişi anlamadım ama o dikiş 40 gün benle gezdi resmen 🤣