AlminaLina sakin ol güzelim, sütün var hamileliğinin başından beri bu an için bekledi hazırlandı. Sen stres olursan sütün salınımını engellemiş olursun. Yaşayan bir anne olarak söylüyorum. Hep şunu diyeceksin sütüm var o kadar çok var ki dolup taşıyor. Sütüne de kendine de bebeğine de inan lütfen. Sıcak duş, memelere masaj, su tüketmek. Bir de bebek yanında olmadığı için sağmak çok önemli. Ama ilk sağımları elle yap lütfen, ebeden bununla ilgili destek al. Çünkü ilk süt koyu renkli ve koyu kıvamlı oluyor az oluyor ama çok kıymetli. Asla sağımla pompaya gelmiyor, etrafına bulaşıp kalıyor bebeğe veremiyorsun. Benimki öyle oldu sonradan bu cahilliğime çok üzüldüm kimse de uyarmadı tarif etmedi. İlk sütü elinle kaşığa sağ, sütün tam inince makineyle sağarsın artık inşallah 🙏🏻