1Oguzunannesi 15 gün oldu doğum yapalı ama gün içinde vajinada çok ağrı acı yaşıyorum sürekli olarak hissetmiyorum ama bi saate yakın oluyo. Normalmi acaba korkuyorum enfeksiyon kaptı diye . Kaç dikişim var bilmiyorum düştü mü duruyomu onuda bilmiyorum
mummy 1Oguzunannesi doğumunuz zor mu geçti benim 2. Doğumum çok sıkıntılı idi 2 3 ay boyunca ayakta dururken sızlar ve agrirdi dikiş çoksa olabilir diye düşünüyorum ama net bir şey diyemem ben kontrole de gitmiştim sıkıntı yoktu ama çok ağrı cektim
Deletedmom_22 1Oguzunannesi daha yeni doğum yapmışsın normal canım , geçer zamanla . Sen temiz ve kuru tutmaya devam et dikiş yerlerini
ssari1903 1Oguzunannesi canım 40 ım çıktıktan sonra düzeliyor benimde 40 gün boyunca ağrı ve kaşıntı bir arada olmuştu çok normal daha yeni
guzelbebegimmmm 1Oguzunannesi ilk doğumumda 40 güne yakın ağrım oldu oturamıyordum bile. Doğumum zor geçmişti. 2. Doğumda kesi yırtık olmadı ama hemoroid oldum. Keşke dikişim olsaydı bu belayla uğraşmasaydım. Dikiş hiç değilse iyileşiyor. Bu hemoroid ve anal fissür nasıl geçicek bilmiyorum
1Oguzunannesi mummy hayır aslında kolaydı çatala çıkınca 5_10 dk anca sürdü bebeğin çıkması , suni sancı verilmese daha kolay doğum olacaktı ama doktor acil doktoru olduğu için alel acele bitsin diye suni sancı verdi gereksiz yere .
Uzunkipriikk 1Oguzunannesi bende normal doğum yaptım doktorum saç kurutma makinasıyla kurutmamı söylemişti o şekilde yaptım 40 çıkana kadar dikişlerim düşmüştü
Deletedmom99886 1Oguzunannesi ama en önemlisi kuru tutmak kanama içimde ped değil gazlı bez kullanın pedler falan çok çabuk mikrop üretiyor
guzelbebegimmmm EgeninAnnesiiii dimi yaa. Yaşayan anlae vallahi halimden. Çocuk gibi ağlıyorum doğumda ağlamamıştım
Balkupum2505 1Oguzunannesi her gün yıka ve kurula birde batikonun sprey olqni var cok rahatlatiyo kullanmistim cok iyi gelmisti
AhmetEymenEnes 1Oguzunannesi benimde 33 gun oldu dogum yapalı dış dikislerim yeni duştü ictekiler duruyo benimde halen agriyo sızliyo sali gunu kontrole gidicem dogumdan 1 ay sonra gel demisti doktor ben daha yeni yeni rahat oturmaya basladim cok agrim sızım oluyodu 1 haftadir cok şükür daha iyiyim gunde 1 kere batikonla siliyorum sac kurutma makinesiyle kurututuyorum iyi geliyo tavsiye ederim
Dilaylaa Temiz ve kuru tutun dikişlerinizi mutlaka. Batikon felan kullanabilirsiniz. 40 gün dolduğunda kontrole gidersiniz zaten şuan daha çok erken hissetmeniz çok normal.
SeymaDe 1Oguzunannesi normal canım 40 ın cıkınca azalır benim öyle olmuştu mesela 4 ay oldu içerdeki dikişlerin bazen sızladığı oluyor arada kendini hissettiriyor yani öyle dayanılmaz bişey değil zamanla geçicek sık sık pedini değiştir soğuk su değdirme üşürsen daha da sızlar