cemre28 Prensess Benim oğlumun da gözünde kayma var😊 Tülin BERK hocaya gidiyoruz. Öneririm imkanınız varsa 👍
Destina Prensess Meltem söylev bajin. Göz hastasıyım Konya’da iyi bir hocaya gidiyorum İzmir’de ihtiyacımız oldu ve Meltem Hanıma referans olmuştu. Ama pahalı biraz 🤷♀️
Lavanta35_ Prensess ben 26 yaşındayım Nami bey ben 4.sınıftayenn göz doktorumdu yıllarca ona gittik baya iyi bir doktor şuan kşk özelde çalışıyormuş baktım şimdi int
Sibellaa Prensess prof kendisi normal sıra bulamıyoruz özelden sıra alıyoruz 100 tl di sanırım çok ilgili bi doktor sağolsun bebek hastalara her zaman çok önem veriyor.
Miro Prensess nevvar salih g.emirde ekrem bey var cok iyi biri güler yüzlü çocuklarla cok ilgileniyor bi gidin derim
Prensess Miro devlet degl mi aslnda doktora gittk ama baska bir doktora daha gitmek istiyorm onder beyle sizin dedginiz doktora gidicem insaallah