humeyrayse Bizimde bi 17-18 günü hemen hemen bulmuştu Benim bebeğim 10 gün yogunbakım da kaldı orada yıkadılar Sonra eve geldi babaannem göbek bağı düşene kadar yıkanmayacagını söyledi o yüzden geç düşer demişti 🤷🏻♀️ bizde yıkamadık düşene kadar sadece pansuman yaptık Batikonla pansuman a devam edin olmadı Düştükten sonra da 1*2 gün bekledik hatta ve pansuman a devam ettik enfeksiyon riskine karşı Tabi herkesin görüşü farklı isterseniz bir de öyle deneyin