Vanilya Hazır olmasını nasıl anlıyoruz acaba? Mesela uzun zamandır özür dileyerek söylüyorum “çiş,kaka” kavramını anlatmaya çalışıyorum ki biliyoda ama tabiki bunu söyleyerek ifaede edemiyo. Sadece kakasını yaparken bezini çekiştirip duruyo rahatsız olduğunu belli ediyo. Onun dışında asla altını bağlatmak istemiyo