Zeyneb12 Merhaba kızlar bebeğime hastanede bileklik takmışlardı hemşireler onun lekesi 10 gün oldu geçmedi daha var mı önerileriniz yıkamadık daha bebeği
Cicek_Gokce46 Zeyneb12 10 gündür bebeğinizi neden yıkamadınız sonuçta o hep kandı mikrop kapar yıkayın bebeğinizi
Kelebek1407 Zeyneb12 sorunuz için bilgim yok ama 10 gün olmuş daha neden yıkanmadı? Benim kızım 2 aylık haftada 2 kere yıkıyorum. Hastaneden çıkmadan da yıkamıştık orda.
cydcvk Cicek_Gokce46 ben 21 günlükken yıkadım😉 doktorlar ne kadar geç yıkanırsa o kadar daha iyi düşünüyor çünkü verniks tabakası bebeğin ciğer gelişimini dışarda bile devam ettiriyor
barlassmoom Cicek_Gokce46 bebekler hastanede temizleniyor. ayrıca göbeği düşmeyen bebek yıkanmaz. asıl o zaman enfekte olur
Cennet-Eserr Cicek_Gokce46 bebekler verniks tabakası dediğimiz beyaz bir kremsi yapıdaki sıvıyla doğar. Verniks tabakasının faydaları da saymakla bitmez o yüzden onun hem bebeğin üzerinde beklemesi hemde göbeği düşmeden yıkanmaması gerekir aslaaa mikrop kapmazlar.
Ayse_nur21 Kelebek1407 nasıl yani 2 aylık bebeğinizi nasıl haftada iki kere yıkıyorsunuz bari bir gün arayla yıkayın bebeğinizi
SheShines Ayy yıkayın bebişi. Bizde tam tersi her gün yıkamıştık 40’ı çıkana kadar, annemin batıl inancı yüzünden 🤦🏼♀️
tatlieksi24 SheShines bende 40 gün hep yikadin bi zararını görmedim şuan 8 aya gecicek iki günde bir kesin yikarim
Oktay0122 Belki daha bebeğin kordonu düşmemiştir 10 günde o yüzden yıkamamisşardir doktor onerisi bebek kordonu düşmeden yıkamayın biz 5.gün düşünce yıkadık suan gün aşırı yıkıyoruz insanlara detay sormadan etmeden neden bu agresiflik?
Elifinannesiiiiiiiiii elmaliturtam hastanede yıkayan arkadas ben geldim eve yıkadım bizim 1 günde düşmedi heralde göbeğimiz.
aksam_ Zeyneb12 bence yıkayın bebeği göbeği de düşmüş. Göbeği düştüyse her gün mutlaka yıkayın. Yıkanan bebekler daha rahat uyudukları için gelişim ve büyümelerine de etki ediyor 💐
elmaliturtam Elifinannesiiiiiiiiii valla ben seni kendime rol model almam doktoru ne der ise onu yaparım yıkama dedi yıkamam hastanede de yıkamadılar sildiler her yerini. beni Ayşe, Fatma’nın ne yaptığı değil doktorun dediği ilgilendirir siz isterseniz her saat başı yıkayın başkasının yıkayıp yıkamamasını sorgulamayın. Demek ki konu sahibi de doktoru yıkama demiş yıkamamış sorgulamanın anlamı ne?
Begonvillll Ben göbek bağı düşmeden yıkadım. Bence yıkayabilirsiniz. Yıkamak istemiyorsanuz ıslak bezle silersiniz
cydcvk Zeyneb12 yapışkan izi gibi bişeyse yıkayınca çıkar canım ama morluk gibiyse doktorunuza sorun derim
Elifinannesiiiiiiiiii elmaliturtam sorgulamak değil bu yaptığım siz göbeği düşmemiş demekki diye sorgulamıssınız ondan cevap verdim illa göbek düşmesini beklemek gerekmiyor çoğu doktor yıkanmasını öneriyor artık. Kokunda iz kalacak kadar beklememeliydi bence bende katılıyorum diğer arkadaslara görüşümü bildirdim onada bir şey söylemedim zaten sizin tepkinize cevap versim sadece
elmaliturtam Elifinannesiiiiiiiiii e aynı şey işte demek ki onu bekliyor yoksa niye yıkamasın. Yıkayanda var yıkamayan da konu sahibi yıkamamış..a niye yıkamadın a on gün beklenir mi? A ben hemen yıkadım e ne yapalım. ben yıkamadım diye sen yıkama olur mu? Sen yıkadın diye ben yıkamak zorunda mıyım? Sorgulamak saçma geldi soruya cevap vermek yerine.
[silindi] Elifinannesiiiiiiiiii ilk çocuğumda hastaneden gelince yıkadık sonra göbek bağı enfeksiyon kaptı temizleme mendili kullandım , şimdi 3 günlük bebeğim var göbeği düşmeden yikamaycm doktor da önermiyor yıkamayı göbek bağı düşmeden 💐
Kelebek1407 Ayse_nur21 zaten bende 3 güne 1 yıkıyorum oluyor haftada 2 bazen 3. Hiç yıkanmamış olmasından iyidir havalar da malum sonuçta.