Tortilla_ Kızlar kızım 2 yaşında. Majezik yutmuş olabilir. Emin de değilim. 4 ilaç vardı 1 ini yerde buldum ama 1 ini içip içmediğimi bende hatırlamıyorum. Şimdi taksiciyi aradım. Hastaneye götürecem. Başına gelen var mi nasıl bir durum bizi bekliyor
shawty Tortilla_ İnşallah içmemiştir ama adli vaka olarak polis çağırıyor hastane bilginiz olsun ifadenize başvuruluyor korkmayın rabbim yardımcınız olsun inşallah birşeyi yoktur miniğin 🌼 Film, tahlil vs yaparlar bakarlar sonucuna .
Minnakkk Tortilla_ adli vaka olarak gecer kayıtlara inş yutmamıstır kanına falan bakarlar cunku Kanda belli ediyormus kızım 8 bucuk aylıkken tavan boyası yemişti 24 saat musahade altında tuttular kan tahlilleri falan yapıldı herhangi Bi sıkıntı olmadıydk cok sukur
Esrakeskin28 Tortilla_ geçmiş olsun canım her ihtimale karşı midesini yıkıyorlar kan falan alıyorlar korkma bişey olmaz inşallah
shawty Tortilla_ İçinizi ferah tutun. Majezik ağır bir ilaç eğer içmiş olsa belli ederdi kendisini çocuğunuzda anormal bir durum yoksa büyük ihtimal içmemiştir. Dualarımdasınız 🌸
Tortilla_ shawty 20 dk falan oldu farkedeli. Zaten mızmızlanıp yanıma geldi hemen apar topar çıktık şimdi 😢
Tortilla_ Alparslanebru Minnakkk Esrakeskin28 Alparslanebru Ipegim Kizlar hiç bisey yapmadılar. Alo Zehir hattını aradı doktor. 24 saat gözetim altında tutun dediler. Eve geldim. Muhtemelen de yutmadı. Çünkü Suan keyfi iyi koşup oynuyor. Bende midesine bakarlar ümidiyle gittim ama nerde. Bellide imkan yoktu bilmiyorum 🤷🏽♀️
Ipegim Tortilla_ çok geçmiş olsun bir şey olacağını sanmıyorum ama tedbir amaçlı yatış yapılır sanırım polise de haber veriyorlar
Esrakeskin28 Tortilla_ sen gözlemle çocuğu canım yutmasa bile bir konturol altında tutması gerekiyordu çocuğu
Tortilla_ Esrakeskin28 Şükür hiç birseyi yok. Yemeğini yedi 2 saat de uyudu. Muhtemelen ağzına aldı tadı acı gelince çıkartıp yanıma geldi. Yerde buldum 1 tane çünkü. Sağol Allah razı olsun canım benim 💋
Esrakeskin28 Tortilla_ aman iyi olsun çok şükür dikkat et canım bir dakikada yapıyorlar yapicaklarini