Asel_0803 cok sabur istiyor. Panik yapmayıp sakın kalmanız lazım. Annenin stresini hissediyorlar. Bol sevgi , ten teması. Zorlamayın. Az az sık sık emzirmeye çalışın. Daha çok küçük. Eds yöntemi olabilir. Gazi varsa ondan dolayı da emmek istemez. Plates topu yada ayakta hoplatarak da emzirmeyi deneyin. Bizim 4. Ay atağında olmuştu. Az emdi ama sık vermeye çalıştım üzerine gitmedim zorlamadim aştık.