Duyulurum gittik çok şükür. Diğer masalar bşraz rahatsı oldular çocuklardan ama napalım. Bizim çocuklar biraz laftan anlamıyolar yüksek sesle konulur koşuştururlar. Neseki aylattık. Bakalım yarın ne yapıcaz iftara. Ben yemek yapmasını hiç sevmiyorum. Ondan çok zor benşm için. Yemekleri genelde eşim yapar ama iftar olunca yetişemiyor eşim yatın ola hayrola🙏🏻