Sevgili anneler öneriniz var mı. Aşırı agresif kendini sürekli yerlere atıyor. Dışardan eve girmek ölüm gibi. çarşıdan pazardan marketten yerlerde sürünerek geliyoruz. Sokağın ortasına kendisini atıyor. Eve girmemek için boğulacak ağlarken. Sakin kalmaya çalışıyorum. Oturup karşına konuşuyorum ama yok daha da bağırıyor. Sanki bir yeri agrimis yada canını biri yakmış gibi bağırıyor. Tabiri caizse delirmiş gibi bağırıyor. Emerek sakinlesiyor. Malesef ki haftaya da sütten kesicem nasip olursa. Gündüz çalışıyorum annem bakıyor. Nasıl baş edecek korkuyorum agresifligi iki katına çıkacak diye