erselbebekannesi Yeni Epidural spinal kombine sezeryan olan arkadaşlar; 24 martta oldum. Benim gibi aynı tarihte / tarihe yakın sezeryan olanlar, Ağrılarınız geçti mi ? Rutin hayatınıza döndünüz mü ? Dik yürüyebiliyor musunuz ? Durumlarınız nedir ?
fairytaleofthestars erselbebekannesi 15 güne ne ağtı kalır ne sızı hiç merak etmeyin kasım sonunspinal olmuştum
Zahide97 erselbebekannesi şubat ortasında spinal oldum 10 güne tamamen geçti Ama o 10 gün içinde desteksiz asla kalkmadım Tuvalete oturup kalkarken bile eşim hep yardım ettim Pantolonumu bile çekemiyordum çünkü
ezgiiturkk erselbebekannesi 28 martta spinal sezeryan oldum bende. Ağrı kesiciler etki bile etmiyordu. Şükürler olsun bugün kendim oturup kalkabiliyorum ama eski Halimede dönemedim hala. Bende de ayak şişmesi başladı. Nefes darlığı gebelik süresince vardı bir anda yok oldu
Liyamrv59 erselbebekannesi 24 şubatta oldum 1 hafta sonra toparladım hiç yatmadım bir çocuğum daha olduğu için şuan çok şükür iyiyim
erselbebekannesi fairytaleofthestars ağrım çok çok az ama iki büklüm yürüyorum hala ara ara. Bir de nefesim daralıyor çoğunlukla. Sizde de böyle olmuş muydu
Zahide97 erselbebekannesi hayır nefes almam doğum yaptıktan sonra düzelmişti Çok rahat nefes alıp veriyordum öyle Bi sorunum hiç olmadı
erselbebekannesi ezgiiturkk Ayağa kalktığınızda iki büklüm yürüdüğünüz İçin nefesinizin yetmemesi olmuyor mu ?
AlminaLina erselbebekannesi oluyor bende de 30 Mart gecesi gece 12 de yaptm doğumumu .Spinal anestezi ile ama iki büklümüm dediğin gibi ve yatakdan hala desteksz kalkamıyorm
ezgiiturkk erselbebekannesi ilk gün oldu artık olmuyor 5.günümdeyim doğum yapalı ama hala iki büklüm yürüyorum düzeldim sayılmaz
erselbebekannesi AlminaLina Kalktığında yürürken nefesin daralıyor mu ? Çok aklıma taktım. Nefesim yetmiyor gibi yürürken. Uzun yürüyüş yapamıyorum
AlminaLina erselbebekannesi oluyor canm hemen kalkmıyorm mesela az oturuyorum sonra burnumdan alıp ağZımdan nefes veryorm 😔Allah yardımcımız olsn geçicek bu günler
Tekyumurtaikizlerim54 erselbebekannesi ben aralık 23 de doğum yaptım aynı şekilde ayağa kalkıp yürürken nefesim kesiliyodu nefes nerdeyse hiç alamıyodum canım yanınca ağlayasım geliyodu ama sesimi çıkaramıyodum boğazım sıkılıyo gibi oluyodu ama yatınca öyle bi sorun yoktu ben ikiz doğum yaptım karnım çok aşırı büyüktü boşalıncada organlarım karnım torba gibi aşağı çökmüştü ya ondan oldu diye düşünüyorum yada ameliyatta içimize hava dolduruyolarmış organları net görmek için oda yapıyomuş belkide biz çok etkilendik demekki
Tgc28 erselbebekannesi bende 23 martta epudurel oldu ama 5. Günden sonra gayet normal hayatıma döndüm sadece çok oturup kalkarsam birkaç dk dik yuruyemiyorum bunun dışında bir sorun yok
babyfaceee erselbebekannesi epidural çok konforlu aslında. Ertesi gün bı normaldim ben. İki dogumdada anestezi uzmanım doktorum ekip aynıydı. En büyük şansım Sanırım 😁
Kendineanne erselbebekannesi kişiden kişiye değişir benim kırk gün olacak yarın hala ağrılarım var dar pantolon falan giyemiyorum şişlikler geçmedi sanırım iç dikişler geçmedi. Dik yürümeye on beş yirmi günden sonra ancak yüz üstü de daha yeni yani yatmaya başladım çok özlemşşşm
erselbebekannesi Kendineanne Ah yan yatmayı çok ama çok özledimmmmm 🥺 hele yüz üstü yatmayıııı 😍🥺 Bir de kot pantolon ve topuklu ayakkabı giymeyi …
Kendineanne erselbebekannesi umarım az kalmıştır inanın çok özlemiştim ben de pantolonlarıma hala sığamıyorum kilodan değil şişlikten 🤦🏻♀️