Diş donemindeyiz 4. Disimiz geliyo ve iştah falan kalmadı sizler ferahlatıcak neler yaptnz corba yapıyorum ama 2 kaşık zor yiyo ama salatalık domates karpuz eline verdigimde karnını doyururcasina yiyo şaşırdım ne yapcagimi yardımınıza ihtiyacım var😫😑🤦🏻♀️