SeymAsaf ben iki gün gece altını ıslatmayınca bez bağlamadım kuru kalkıyodu, kaka sorunumuzdu zaten ama onuda yaptı tuvalete çok tutmuştu ilaç verdim artık tutamadı sanırım, uzun bi süreç bol sabır gerektiriyor bide çiş kaka yaptığında çok fazla övmeden bi aferin yapabildin vs diyip panoya çiş emojisi falan yapıştırıyoruz işe yarar deneyin bi