Maral_sultan hevesi yok çok güzel bir şey bence. Benim kızım çok meraklı TV, telefona. Bir ortamda televizyon varsa seslenince bile duymamazlıktan geliyor. Telefon ile konuşuyoruz bizi dinliyor elimizde görünce istiyor vermeyince mız mızlanıyor bunu yeni çıkardı. Bebeklerde unutkanlığa sebep olurmuş. Ek gıdaya başladık biz doktorumuz sakın yerken vereyim güzel doysun mantığına girme gerekiyorsa varsın aç kalsın ama TV, telefon asla dedi. Ama baş edemiyorum inanın bazen. Geçen memlekete geldik 9 saat boyunca kırmızı balık dinledik eşim Allah belasını versin bu kırmızı balığın diyor bağımlı olmaya çalışıyorum k müsait bir bebek ben sinir oluyorum şahsen 🤐