Bebeğim 4050 gram doğdu, ilk başlarda sütüm yetmediği için mama takviyesi yapıyorduk günde 8 kere emdikten sonra 30 cc veriyordum
daha sonra sütüm yetmeye başladı mamayı 2 ye düşürdük bazen hiç vermedik hep emzirdim gayette emiyordu. Şuan 68 günlük emzirmeye çalışıyorum ağlıyor,dha emzirme pozisyonuna alır almaz ağlıyor,kaldırıyorum hemen susuyor. Huysuzluğu yok,ateş yok,pamukçuk yok. Mama verdiğim zaman 2 damla su veriyorum. Kakasını 3 günde bir yapıyor,onuda zeytinyağı veriyorum da öyle. Mama vereyim diyorum onuda yemiyor yine ağlıyor. İlk bebeğim panikliyorum aç kalıyor diye. Tecrübeli annelerin yorumunu bekliyorum