gizemilayda birden kesmedim tabiki ama oglumu emzirmeye devam etseydim kizimi daha uzun emzirebilirdim.cunku hem oglum cok düşkündür memeye ,hem jizim pek ememiyordu hemde kizimi emzirirken kıskanıp araya giriyordu ve malesef emziremedim kizim.3 ay sağarak verdim.Fakat 2 bebeyle yalnızdım ve ne yemek yemeye ne banyo ,ne dinlenmeye vaktim olmuyordu hic.kizim dogtu duzgun uyumazdi ve sağım da yapamaz oldum.zor bir süreçti,oglum emiyor olsaydı 4n azindan sütüm erken kesilmezdi.