Mrvnrctlk05 olmaz mı benmde 4 aylık bebeğim var ,, tutuyorum inşallah sonuna kadar tutarım, iftar sahur arası çok iyi beslen suyunu bol iç Allah’ın izniyle hiç bisy olmaz Allah öyle yardım edioki biz bile sasiryoruz emin ol. Teslimiyet bizden rizk Allah’tan deyip niyet ettim. Rabb’im kolaylaştırsin kabul etsin inşallah 🤲💓