ezgiiturkk Kızlar 5 günlük anneyim. Ayaklarımın üst kısmı kaşınmaya başlamıştı kaşıdıktan sonra aşırı bir şişlik olduğunu gördüm. Sezeryan doğum yapmıştım benim gibi böyle olan var mı henüz doktoruma söylemedim
Woody ezgiiturkk anestezi nedeniyle oluyor. Ben basamiyordim bile.. Şişlikler acıyordu. Geçecek her sey merak tmeyin
oglumuz01 ezgiiturkk aynı şekilde oldu kocaman bacaklarım vardı sağlık ocagı oksapar kan sulandırıcı verdi 3 gün kullan dedi geçti
Serra_Annesi Sezaryenle doğurdum 11 günlük anneyim ilk 5 günde benimde şişme oluyordu ayaklarımı uzatarak oturdum geçti