Kızım 9,5 aylık nerdeyse doğduğundan beri kanguru kullandık. Artık ağırlaştığı için taşıyamıyorum. Taşıyabilsem kanguruyu tercih ederim. Kullanımı çok rahat. Kanguru ile Güneydoğu’da birkaç il gezdik. Onda uyudu, bakındı. Uyuyacağı zaman yüzünü kendime dönük yerleştirdim. Uyanıkken rahat bakınsın diye sırtını kendime yasladım. Korkmayın bir kere deneyin ne kadar rahat olduğunu göreceksiniz. Bebeğim bebek arabasında ağlıyordu biz de böyle bir çözüm bulmuştuk ☺️