Melekannesiiiii aynı hislere nerdeyse her gün ben de giriyorum,2 haftada bir terapi de alıyorum ama ilaç kullanmıyorum henüz ve ne zaman geçecek ya da geçecek mi ben de bilmiyorum,üstelik 20 gün oldu ikinci bebeğim doğalı ve kendimi berbat hissediyorum.Dışarda hayat nasıl diye soruyorum hep kendi kendime.Herkes ve her şey batıyor.En çok da şu eski özgür,neşeli,iş kadını ve bakımlı kadın olduğum günlerime duyduğum özlem beni kahrediyor…