Sevgili anneler merhaba
Sıkıntımız belli 8,5 aylik olduk fakat hala desteksiz oturamıyoruz. 2 gün önce sağlık ocağı kontrolumuz vardi orada ki doktor artık oturması lazim nörolojik bir problem olabilir dedi ve neye uğradığımı şaşırdım. Sonra doktorumuza gittik, doktorumuzda öyle bir durum olmadığını söyledi ve 1 Ay daha süre verelim dedi. Sürekli oturma egzersizleri yapıyoruz fakat sizlerinde önerileri varsa duymak isterim ve bizim gibi bu durumu yaşayan annelerimiz var mi merak ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻