Gmze34 Bebegi ayak ucunda yürüyen oldumu? 20 ayina kadar normal bastı sonradan arada parmak ucunda basıyor geçici bi durum mu
amansallagitsin Gmze34 annem bana derdi hep balerinler gibi yururdun die ayak ucuna basarak hic topukla yere basmazdin die cok korkmus doktora filan goturmus ortopedi ayakkabi al demis ole ole duzelmis yurumem
amansallagitsin Gmze34 ayakkabi onu duzeltiyordur ev icerisinde bi kac gun ayakabi ile dolansin duzelir sıkıntı etmeyin normal